dinsdag 1 augustus 2017

Vrij Zijn Zomerweek......

Gistermiddag een workshop bijgewoond tijdens een Vrij Zijn Zomerweek in Stadskanaal.
Erica Duenk sprak over het werk van de Heilige Geest. Ze deed dat op een voortreffelijke wijze.Gods Geest was dan ook merkbaar en voelbaar aanwezig. Mensenlevens werden vernieuwd en bemoedigd.

Er werd gehuild en gelachen. Niemand schaamde zich voor zijn tranen. Ik mocht zomaar spontaan voor een volle tent getuigen van wat God doet en heeft gedaan in mijn leven.Velen gaven aan daardoor erg bemoedigd te zijn. Ook een jonge weduwe, die een paar jaar geleden haar geliefde man verloor, en achter bleef met twee kleine kinderen.Wat een intens verdriet. Samen hebben we gehuild en voor elkaar gebeden. (ik zou graag haar mailadres willen hebben: mijn mailadres:schriever1@hotamail.com

Er was een sfeer van warmte en onderlinge verbondenheid.Wildvreemde mensen sloegen zomaar een arm om je heen. Dat kan alleen op plaatsen waar mensen zich openstellen voor de werking van Gods Geest.

Helemaal VOL fietste ik weer naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten