zondag 7 februari 2016

Mijn oude blog is weer terug!!!!!

Ik werd vanmorgen gebeld door een vriendin, die opmerkte dat zij mijn oude blog had terug gevonden op internet. Ik kon het eerst niet geloven, omdat mijn zoon en ik van alles hadden geprobeerd om deze terug te vinden. Maandenlang was deze verdwenen. Natuurlijk ben ik hier ontzettend blij mee, omdat er zoveel informatie en foto's op stonden.

Om te voorkomen dat er weer iets mis gaat, blijft mijn huidige blog gewoon bestaan.

www.deregenboog.bloggertje.nl  was mijn oude blog.Daar staat natuurlijk veel meer op dan deze. Veel foto's ook. Ik ben blij dat ik ik alles weer terug heb. Dat betekent voor mijn volgers dat ze nu twee keuzes kunnen maken. Mijn oude blog is zeker de moeite waard om te bekijken.

EN KLASKE: HARTELIJK DANK VOOR HET TERUGVINDEN VAN MIJN BLOG! DIKKE KNUFFEL VAN DANKBAARHEID!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten