donderdag 8 september 2016

Wisselvallige dagen....

Momenteel gaat het weer redelijk (goed) Vanwege mijn klachten en het prachtige weer had ik geen zin om achter mijn laptop te gaan zitten. Heerlijk naar buiten en genieten van de zon is dan even belangrijker.

Wel kreeg ik verontruste mailtjes en telefoontjes van mensen die zich ongerust maakten, omdat ze een tijdje niets van me hadden gehoord. Erg lief hoor, maar af en toe even geen blog is ook geen ramp.

Helaas blijft de pijn aanhouden en gebruik ik meer morfine dan me lief is, Maar het is helaas niet anders. Tegen de vermoeidheidsklachten is maar weinig te doen.Veel rusten en slapen wil nog wel eens helpen, maar soms ook niet.

Toch is het zeker niet allemaal kommer en kwel hoor. Redelijk veel bezoek gehad en ook bezoekjes afgelegd. Heerlijk, om mensen te ontmoeten en waardevolle gesprekken te voeren.Ook de contacten via de mail zijn voor mij van grote waarde.

Om af en toe mensen te mogen bemoedigen blijft mijn grote passie. Gelukkig kan dat af en toe ook nog.
Inmiddels brengt God nog steeds weer (nieuwe)mensen op mijn weg.Onvoorstelbaar eigenlijk... Helaas kan ik niet op de details ingaan, maar ik blijf het heerlijk vinden, dwars door alle pijn en vermoeidheid heen.

En met verlangen kijk ik weer uit naar elke nieuwe dag!  Meestal verloopt deze heel anders dan ik had gedacht. Maar dat houdt het juist zo spannend en past helemaal bij mij, gezien mijn avontuurlijke karakter.

Elke nieuwe dag
ben ik dankbaar
dat ik er nog mag zijn
ondanks de vermoeidheid
ondanks de pijn
Elke nieuwe dag
een kostbaar geschenk
van Gods liefde en trouw
de sterke Rots
waar ik altijd weer op bouw!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten