maandag 14 maart 2016

Genieten....

Ondanks de nare schommelingen die mijn gezondheid momenteel met zich meebrengt, kan ik toch genieten van het heerlijke voorjaars-zonnetje. Ik heb al drie middagen lekker buiten thee gedronken, en een stapel tijdschriften kunnen lezen.Voor een boek is het mij nog niet warm genoeg, maar hopelijk gaat dat snel veranderen.

Als ik dan zo buiten zit, krijg ik elk voorjaar weer de dankbare gedachte: "Ik ben er nog, en misschien mag ik nóg weer een lang voorjaar meemaken. Met in mijn achterhoofd ook de gedachte: en misschien ook nog een lekkere zomer.Dat zou geweldig zijn. Toch leef ik per dag en kijk niet zover vooruit. Gewoon genieten van elke dag. Carpe Diem!

Ik heb een heerlijk beschut plekje in mijn tuintje, waar het al heel gauw lekker warm is. Heerlijk, om zo te mogen genieten!

1 opmerking:

  1. Lieve Frea

    Ik ben blij met jou dat je er ook dit voorjaar weer bij bent en ik hoop van harte dat je de zomer je ook nog gegund is! Je hebt het verdiend hoor! Ik vind je een kanjer en ik lees altijd met veel plezier jou blog! Dank je wel hiervoor! Liefs Nathasja

    BeantwoordenVerwijderen