woensdag 26 oktober 2016

Vervolg op mijn vorige blog

Soms lijken sommige dingen misschien heel toevallig. Alleen geloof ik niet in toevalligheden, maar in leiding.
Vandaag ontving ik de rondzendbrief van Rob Favier, de christelijke cabaratier. Hij verwees naar een link op youtube, wat precies aansloeg op mijn laatste blog. Echt de moeite waard om te bekijken, ook al is het erg confronterend. En kijken we misschien liever naar leukere dingen op youtube.

Hoofdgast hierin is Jane Lasonder, die op een verschrikkelijke manier is misbruikt en gedwongen werd om in de prostitutie te gaan werken.Gelukkig werd ze daaruit bevrijdt. Ze schreef het boek: JANE. Ik had het boek vorig jaar al gelezen, en het is haast niet te geloven en te verschrikkelijk voor woorden wat zij heeft meegemaakt.

Dat ze nu een blij en een vrolijk mens is die nu een fijn gezinnetje heeft, is wel een heel groot wonder van Gods genade.

Ze helpt nu samen met anderen, om vrouwen  in de prostitutie bij te staan, maar ook zij die eruit willen stappen.Op  youtube is te zien wat voor en geweldig mens Jane is,  klein van gestalte, maar met een heel groot hart!

Youtube: Benefietconcert Rood Licht Boek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten