maandag 11 april 2016

Topdag.....

Gisteren had ik zomaar weer een topdag!Het was een dag met een gouden randje.Hoe dat kan is voor mij altijd weer een groot raadsel, maar daar sta ik nooit  lang bij stil, want dan is het alleen maar extra genieten.

Voor het eerst sinds lange tijd, heb ik met een vriendin weer een uitstapje kunnen maken. Samen zijn we in de auto een ritje wezen maken door de prachtige natuurgebieden van Drenthe. Omdat mijn vriendin geen rijbewijs heeft moest ik rijden, wat toch vrij veel energie kost. Maar het lukte.... Onderweg kon ik wel zingen van blijdschap, omdat ik me zo goed voelde. We hebben  heerlijk op een terrasje kunnen genieten van de zon, wat drinken en een schaaltje bitterballen. Ik kon wel huilen van geluk.

Voor gezonde mensen zijn dit heel normale dingen, maar voor mij zéker niet.

Thuisgekomen ben ik eerst een uurtje gaan liggen, want ik wilde 's avonds ook nog graag naar een kerkdienst, waar uitsluitend liederen van Johannes de Heer werden gezongen. Liederen waar ik zo van hou....

Normaal lig ik altijd vroeg in bed, en ik kon me haast niet voorstellen dat ik nog energie over zou hebben om naar de kerk te gaan.En toch was dat zo..... Ik heb dan ook zo intens van het zingen genoten!!!! Tevens was het een danklied naar God toe.

Zingen was altijd mijn lust en leven. Helaas heb ik mijn zangkoor vaarwel moeten zeggen omdat het te vermoeiend was. Daarom heb ik gisteravond dan ook de sterren van de hemel gezongen.(volgens mij was mijn stem buiten het gebouw wel te horen haha) Heerlijk om te doen!!!!!

Ook vanmorgen voel ik me nog steeds goed. Reken maar dat ik daar intens gebruik van ga maken, en me zeker niet druk ga maken over de mindere tijden die zeker weer gaat komen, tenzij God een wonder van genezing gaat geven.Want daar blijf ik wel om vragen en in geloven.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten