donderdag 19 mei 2016

Vrienden

Wat is het toch heerlijk om échte vrienden te hebben! Ik heb al jarenlang een hechte groep om me heen.
Toch zijn er een paar afgevallen, die geen echte vrienden bleken te zijn. Toch had ik er veel verdriet van toen deze vriendschappen op hielden te bestaan.Maar soms heb je elkaar niet zoveel meer te vertellen, en dan is het goed om ermee te stoppen. Ik steek, voor zover mogelijk, veel tijd en energie in al deze dierbare mensen, en dat is vaak wederzijds......

Ik heb 12 kostbare vrienden, en daarnaast nog  een stuk of tien mensen die niet tot mijn vrienden behoren, maar die wel erg kostbaar voor me zijn. Sommigen vrienden zijn méér dan familie voor me.

Sommigen zijn gelovig en anderen niet. Voor mij maakt dat geen verschil. Het gaat om wederzijds respect.
Ik voel me op dat gebied een rijk en gezegend mens!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten