maandag 2 januari 2017

De beste wensen voor 2017...

Beste mensen,

Op zondag schrijf ik uit principe niet op mijn blog. Daarom wil ik jullie vandaag allemaal een heel mooi - waardevol - gezegend en gezond 2017 toe wensen! Leef per dag en kijk niet te ver voor uit. Elke nieuw dag is de moeite waard om geleefd te worden, hoe zwaar en moeilijk deze ook kan zijn.
Ik heb geleerd om per dag te (genieten) en me niet bezig te houden met morgen.
Mijn levensmotto is:

Gisteren is geweest
Vandaag leef ik
En morgen zie ik wel weer!

Scheelt een boel stress

Even voor de jaarwisseling kreeg ik een prachtig boek in handen met de titel: Geef nooit, maar dan ook nooit op. Een christelijk boek, geschreven door Mattheus van der Steen. Zelden zo'n opbouwend en bemoedigend boek gelezen. Later werd ik door een vriendin getipt dat er op YouTube een nieuwjaars spreek van hem stond van een jaar geleden. Opnieuw werd ik geraakt en bemoedigd.( Newyears Celebration )Vanwege de lengte heb ik deze in twee gedeeltes beluisterd.



veel liefs en Shalom van Frea

p.s. In de voorgaande jaren fietste ik gemiddeld een kleine 500 km per jaar.
In het afgelopen jaar was dat maar liefst 1145 km, terwijl ik me lang niet zo goed en fit voelde. Ongelooflijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten