maandag 22 mei 2017

Niet te geloven!


Wat ik niet meer voor mogelijk had gehouden, is toch gebeurd! Heel langzaam komt er weer wat nieuwe energie terug, nadat deze maandenlang achteruit ging. En ondanks dat  er nog heel veel klachten zijn, heb ik al twee keer weer een paar rondjes kunnen fietsen.

Ik had er voor de zoveelste keer terdege rekening mee gehouden, dat ik zou komen te overlijden, want daar zag het wel naar uit. Ik had me er ook bij neer gelegd.

Ik weet dat kanker een grillige ziekte is, waarvan je niet van te voren weet hoe de dag zal verlopen, maar dit had ik zeker niet meer verwacht. Natuurlijk kan het zomaar weer omslaan, maar reken maar, dat ik zal genieten van elke seconde dat ik me weer wat beter voel. Dat zich weer een blaasontsteking aan het ontwikkelen is, deert mij dan ook totaal niet.

Omdat het allemaal zo onverklaarbaar is, is het aan de buitenwereld ook niet uit te leggen. Maar dat hoeft ook niet......Ik ben allang blij dat ik me weer een beetje mens voel!

2 opmerkingen:

  1. Fijn voor je! Hopelijk blijft dit lang zo en kun je van de lente genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed om te lezen!! Waarschijnlijk weet je het wel, maar wil het toch even melden. Cranberries helpen tegen blaasontsteking. Sinds oma dagelijks een cranberrie pilletje eet heeft ze geen blaasontsteking meer gehad, terwijl ze om de haverklap blaasontsteking had!

    BeantwoordenVerwijderen