donderdag 17 november 2016

Lichte herstel...

Vandaag bemerk ik een lichte herstel. Heerlijk, om niet de hele dag meer in bed te hoeven doorbrengen. Even wat kleine dingen doen, die normaal heel gewoon zijn. Omdat mijn gevoel voor humor ondanks alles nog steeds functioneert even het volgende:

Ik zag al geruime tijd dat mijn diepvrieskistje nodig ontdooid moest worden.

 Veel zin had ik er niet in,maar heb toch maar de bevroren spullen in een bak gelegd en de stekker eruit getrokken.Ik had er wat bakjes met kokend water ingezet, zodat het smeltproces wat sneller zou gaan.
 Maar dat ging me niet snel genoeg, want de ingevroren spullen moesten er immers zo snel mogelijk weer in.

Ik kwam toen op het  lumineus idee om mijn haarföhn er met volle sterkte op te zetten. Daar zat ik dus op een stoel, met mijn föhn in de hand te blazen.(ik moest er wel om denken dat deze niet nat werd werd natuurlijk). In zeer korte tijd was alles ontdooid en vielen de brokken ijs naar beneden.En in een mum van tijd was alles schoon.

Inwendig moest ik hier erg om lachen, want zie in gedachten maar eens een doodziek iemand zitten met een föhn in de hand.......om bovengenoemde reden. Voor mij is dat echte humor, hoe beroerd ik me ook voelde.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten