dinsdag 3 mei 2016

Tegenvaller...

Gisteren moest ik even naar het ziekenhuis voor een fietst-test i.v.m. mijn hartklachten. (ben al jaren hartpatiĆ«nt)Ik dacht dat ik zo weer naar huis kon, maar helaas was dat niet zo. Vele onderzoeken volgden. Moest naar mijn cardioloog, die een hartkatheterisatie voorstelde. Het waren  zoveel onderzoeken, dat ik besloot om  een paar te ondergaan, en de rest een dag later.

Vanmorgen heb ik de resterende onderzoeken ondergaan. Er moet nu nog een echo van mijn hart worden gemaakt, en dan ben ik er voorlopig eerst van af. Kreeg naast mijn bestaande medicijnen voor mijn hart, er nog eens twee bij. Terwijl ik het liefst zo weinig mogelijk medicijnen slik.Maar soms kan het even niet anders.

Al met al een grote tegenvaller. Maar ik laat me er zeker niet door uit het veld slaan. Ik heb het over kunnen geven aan God, en in Zijn hand gelegd. Heb vannacht heerlijk geslapen. Wat een genade en voorrecht dat ik geleerd heb om niet bezorgd te zijn, zoals het in de Bijbel staat. Scheelt een boel stress.

Stel mijn vertrouwen op de Heer mijn God. Want in Zijn hand ligt heel mijn levenslot. Hem heb ik lief, zijn vrede woont in mij. 'k Zie naar Hem op, want ik weet Hij is mij steeds nabij!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten