dinsdag 12 januari 2016

Boekje en foto's van de dankdienst....

Omdat mijn vorige blog zomaar ineens verdween, verdwenen daarmee helaas ook heel veel foto's.Wat erg jammer is.Daarom heeft mijn zoon Edwin op deze blog een paar dierbare foto's gezet.


In september vorig jaar kwam mijn boekje uit. Ter ere daarvan, en omdat ik nog steeds leef na al die jaren, heb ik een grote dankdienst georganiseerd. Het was een prachtige dienst met allemaal dierbare mensen. Met grote dankbaarheid zie ik daarop terug! En velen met mij.....Er is een DVD van gemaakt, en die kan je eventueel lenen als je dat zou willen.

Het boekje kost €9.95, en is te bestellen bij elke Evangelische Boekwinkel of Bolcom.

Als je op de foto's klikt, worden ze groter.

Je ziet dus eerst mijn boekje, waarvan de opbrengst naar Christenen voor Israël gaat.

Met een  foto van mijn dierbare vriendin en (lease)dochter Martine, die op haar harp speelt.
Martine is daarnaast ook freelance-boswachter. Ze heeft een prachtige website: Martine Dubois.

Ook zing ik een duet met Daan Kroeze. Daan is hier in het noorden een bekende christelijke zanger, en heeft al heel wat CD's op zijn naam staan.

Van de dierbare herinneringen aan deze dag, geniet ik af en toe nog steeds..........




Geen opmerkingen:

Een reactie posten