maandag 11 januari 2016

Fietsen...

Gelukkig begin ik weer wat op te knappen, nadat ik me wekenlang miserabel heb gevoeld. De klachten zijn nog lang niet allemaal verdwenen, maar mijn eetlust komt langzamerhand weer terug, en ik heb weer wat meer zin om wat dingen te doen.

Normaal probeer ik dagelijks tien km te fietsen, om mijn conditie wat  op pijl te houden, maar dat lukte niet meer.Toch heb ik het er gisteren voor de eerste keer weer op gewaagd. En het is me gelukt om weer tien km te fietsen.Doodmoe, maar met een goed gevoel kwam ik weer thuis!!!!!

Omdat er  vanmiddag regen wordt verwacht, ben ik vanmorgen opnieuw een stukje gaan fietsen. Heerlijk!!!!
Daarna lekker warm gegeten, en straks duik ik straks lekker mijn bed in voor een paar uurtjes rust.

Dat ik me desondanks niet goed voel, mag duidelijk zijn, maar dit heeft Frederika toch maar weer mooi even gefikst!

En nu blijkt maar eens weer dat je met:

Beweging - gezonde voeding - optimisme - humor - en  wilskracht, een heel eind kan komen!
Maar ik weet ook dat al deze lang dingen niet altijd werken, in tijden dat ik me hondsberoerd voel.

Deze keer lukte het dus wel...... En morgen? Morgen zien we wel weer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten